Počet zobrazení stránky

sobota 3. června 2017

Včera jsem skládal zkoušku z květinářství, výsledky budou až v pondělí, ale doufám. A protože jsem dnes byl slaměný vdovec, vykompenzoval jsem duševní práci posledních dní tělesnou námahou. Celý den jsem se toulal na horáči po kotárech Orlických hor. A takhle mi bylo dopřáno vnímat jejich kouzlo, jejich zadumanou krásu, jejich Genius Loci.
kostel svatého Václava, nad Černíkovicemi

pod Masarykovou chatou

kostel v Šedivinách
mapa republiky, v Krkonoších, je stále pod sněhem, byla dnes dobrá viditelnost, napravo je Sněžka
copak asi rusalka odmítá?
vodníčka, nabízí jí zlatou rybku

jahoda, vykvetla v 1115 m nad mořem, na Velké Deštné

pohled z Velké Deštné do České kotliny

miluju tyhle dni, kdy se mohu bez cíle toulat krajinou, stát se na chvíli její součástí.
Pavel

22 komentářů:

  1. Díky, Pavle, za krásné toulání - toulala jsem se a kochala díky tvým parádním fotkám... Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Tobě hezký start do nového týdne, ať se daří
      P.

      Vymazat
  2. To je nádhera... krásné fotky, díky moc, užila jsem si procházku po opačné straně naší země... :)
    Krásnou neděli, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kraj na druhé straně naší země je zase velkou neznámou pro mě.
      P.

      Vymazat
  3. To je dokonalost...tolik krásy máme tady u nás.Děkuji za pohlazení na oku.;)
    Taky se musíme vypravit do Orlických hor,ty nám ještě k poznání schází.Mějte se tam krásně.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud nemáte cíl pro další výlety, třeba jsem vám pomohl najít :)
      P.

      Vymazat
  4. Pavle,ja verím, že prírodu dal ľuďom Boh..práve preto, aby sa z nej tešili, vnímali krásu, rozmanitosť, pokoj. Presne ten pokoj, ktorý vnímam z Tvojich fotiek.. Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuju za krásný komentář
      P.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Hory mají v každé roční době svoji nádheru
      P.

      Vymazat
  6. Pavle, jedním slovem: NÁDHERA!
    Neuvěřitelné, kam až Tvůj fotoaparát dohlédl:-).
    Krásné dny
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla dobrá viditelnost, na druhou stranu byl vidět i Kralický sněžník
      pěkný den, P.

      Vymazat
  7. Pavle, překrásné fotky, překrásná atmosféra. Zkouška určitě dopadla na výbornou.
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na výbornou ne, ale v tomhle případě je pro mě výbornou i chvalitebná, jsem rád, že to je za mnou

      Vymazat
    2. Nemusí člověk slovíčkařit. :o) Dvojka je tak jako tak výborná! A důležité je, že to člověk má úspěšně za sebou. Radovat se, jásat!
      K.

      Vymazat
  8. Tak to je fakt vidět přístup muže a ženy...já být slaměnou vdovou, nehnu se z domu :-)))) ale výlet musel být krásný:-))) a na zahradě to máte také už nádherně rozkvetlé...držte se :-)) K

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné záběry, nádherná místa. To muselo být potouláníčko ...
    Zdravím a příjemné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, bylo nádherně, teď už zase učení :-)
      P.

      Vymazat
  10. Nádherně zachycená krajina.A jak dopadla zkouška?Doufám,že dobře.Zdravím,B.

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasné fotky, Pavle. Úplně ti takové toulání krajinou závidím.

    OdpovědětVymazat

Budeme rádi za každý Váš komentář