Salát z dýně Hokaido

O víkendu jsem absolvoval druhý dvoj den přednášek, cvičení a běhání se sešitem za přednášejícím po zahradě mendelu. O přestávce jsme se šli ohřát do budovy a zjistíme, že ve fakultní aule je výstava s ochutnáváním na téma ne úplně tradičních zeleninových salátů. Nejvíc mě zaujal salát z dýně hokaido, jablek, eidamu, vlašských ořechů, plnotučné hořčice a jogurtu. Právě kombinace hořčice a jogurtu ve mě zpočátku vzbuzovala nedůvěru, ale byla výborná, tenhle salát u mě zabodoval a cestou dom jsem se stavil v Lidlu pro hokaido :). No a v neděli odpoledne se zdravě mlsalo, holky ještě udělaly mísu bramborového salátu, měli jsme salátovou neděli.

recept je přefocen z výstavy, je snad čitelný
Stihli jsme v neděli i zahrádkářskou výstavu v Častolovicích, o ní napíšu něco zítra. Pavel

Komentáře

  1. Taky ted jedeme na dýňové notě,viz u mě bábovka a hranolky ;-) .Ráda vyzkouším salát,ten se teda ke mně taky ještě nedostal...Pohodové podzimní dny.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díval jsem se k tobě. a myslím že dnes zkusíme tvoji bábovku, vypadá hodně dobře.
      měj se, Pavel

      Vymazat
  2. Pavle, si ma potešil, lebo tento rok v mojej permakultúrnej záhradke dostali zelenú aj hokaidá. A celkom veľa sa mi urodilo, nie veľké, také malé, šikovné, akurát.Najprv som to nevidela prečítať, ale potom som zaostrila zrak a ide to. :):) Zdravím. D. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak recept vyzkoušej, nás hodně nadchnul. Měj pěkné dni, Pavel

      Vymazat
  3. Jo, tak výuka s výstavou a ochutnávkou?! A pak že to tam, studente, nebude zábava :o)
    K.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, ten salát vypadá výborně! Opsala jsem si recept a vyzkoušíme ho - děkuji :) Měj se dobře, Iva

    OdpovědětVymazat
  5. určitě ho vyzkoušej, nemá chybu. Pavel

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky