Prázdninová cesta k vodě


Když jsem byl tak 6-8 letý, měl jsem zamilovanou knížku,
kde ke každému měsíci byl obrázek a básnička
- červencovou si pamatuji dodnes
 
Vezmem plavky a jdem k vodě
koupat se a pouštět lodě,
červenec je krásný měsíc,
jahodové prosím nejvíc
 Tento týden jezdí mamka s holkami každý den na koupaliště
 a já pokud mi to jen trochu vyjde, jedu pak na kole za nima
- většinou ne přímou cestou, ale "polňačkama" nebo lesem
 
naplno vychutnávám vůně léta...


snad vám fotky trošku přiblíží náladu letního odpoledne
kdesi na venkově ve východních Čechách.....
 

přejezd jako ze skanzenu...stále funkční
kaštanová alej k venkovskému nádraží
mateřídouška
heřmánek? asi spíš rmen

Komentáře

  1. Krásné fotky - slunce, prázdniny, pohoda - mateřídouška mě potěšila. Hezké letní dny přeje Jarka.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná cesta, nádherná příroda - toulala bych se tam za večerního chladu, protože jsem zimomilec. Hezky si užívejte léto a hodně pohody.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky