První jarní sobota -

vstával jsem chvíli po šesté, jak je člověk naučený ze všedního dne
vzbudil jsem se za 10 minut šest i bez budíku
chvilku jsem zkoušel usnout, ale jak je světlo, už se mi to málokdy podaří
venku zpívali ptáci, tak jsem sednul na kolo a zajel k rybníku
 
ty malé tečky v dáli  jsou labutě :)
 
dopoledne jsme nechali zavařit upadnutý pedál na samodomo dvojkole,
( nechával jsem ho svařit z ukrajiny a starého schwarze když mi bylo 18 )
a z mladší dcerkou jsme hned po obědě vyrazili na asi 15 km okruh
náš stroj budil zájem hlavně u hospůdky, která byla dnes v obležení žíznivých cyklistů
 tady jsme na lesním odpočívadle u stezky
rytíře Velingera, je tu nová pavoučí prolézačka 
splav na Tiché Orlici, kde začíná asi tři kilometry dlouhý náhon
bývalého  Borohrádeckého mlýna

 lávka pro pěší přes řeku na turistické pěšině
 co všechno už v lese kvete...
 filaky - violky vonné, hodně voněly
 petrklíče v lese u potoka
 hlouběji v lese ještě spousta bledulí
 
 
bledulím je nejlíp v mokřadech pod rybníkem 
 a taky sasanky hajní
 
 
 
 
ve čtvrtek jsem byl v Praze
a přišlo mi, jako bych dojel z kdovíjak studených hor
ve městě už kvetly stromy
 
a některé už mají zelené listí
 
 
a ještě ze zahrady -
první květ zlatého deště - ve čtvrtek odpoledne -
ostatní se otevřely až dnes

 
 
 

 

 

 

 

 
 

Komentáře

  1. Krásné fotky! No jo, v Praze už máme našlápnuto téměř na léto a my alergici prskáme o 106 :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu alergii Vám nezávidím....ale stromy máte krásně rozkvetlé. :)

      Vymazat
  2. a plicníky a křivatce a mokrýše .. krásně vám to tam kvete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pojmenování dalších květů...já na to jsem dost špatně :)

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky