Dobrý večer, nebo dobré ráno - já vlastně nevím, je hodina po půl noci.
Dnes to nebude moc veselé...
Hlubunda, jestli ji mohu citovat, má na svém blogu Chaloupka na vršku napsáno: 
Ráda bych se na svém blogu podělila o některé mé pocity, o to, co prožívám já i má rodina, nebo i o to, co mě trápí. Doufám, že toho posledního bude co nejméně. ....
a tak to poslední u nás dnes nastalo - úmrtí  dost blízkého člověka v rodině,
včera odešel do práce, pak sanitka, vrtulník - a dnes.....

večer u nás začal trampský festival
nejsem tramp
ale jejich písně si rád poslechnu
jejich nostalgii
dnes ke mně mluvila hodně silně
...když si ho Bůh k sobě vzal....
co teď prožívá?
vidí mně, jak tady mezi půlnocí a ránem hladím display tabletu?
je toho hodně co mi najednou proletí hlavou....

a fotky?
kvalita nic moc, mobil toho za tmy víc neumí...
u nás na koupališti...

Komentáře

Oblíbené příspěvky